INTRO

Hvad skal dine kunder synes om dig?

Verden flytter sig. Det, der var umuligt i går, er allerede ved at være outdated i dag. Der er et hav af mediekanaler og uanset, hvor god din kommunikation er, så konkurrerer den dagligt med videoer på YouTube, dedikerede bloggere, venner på Facebook og superaktuelle kommentarer på Twitter.

Læs mere

Dit brand er med andre ord, hvad dine forbrugere siger, det er! Og de ser og hører alt fra reklamer til historier i medierne og kommentarer fra dine kunder og deres opslag på facebook – og tro mig, de er ikke bange for at dele ud af deres indtryk. Tværtimod. Det er en udfordring, men det er også en dør til en ny verden, hvor kunderne vil elske at blive inspireret og aktiveret af ærlige brands.

Jeg hjælper med at åbne kundernes øjne for din virksomheds kvaliteter og dermed også, hvad de skal synes om jer. Instrumenterne er alt fra strategi til reklame, public relation, sociale medier og journalistik. Mine samarbejdspartnere og jeg tænker hurtigt og kreativt med en holistisk tilgang – præcis som dine kunder!

Kontakt
PR

PR kan noget, reklame ikke kan.

Og vice versa. I disse tider, hvor budgetterne let risikerer at blive spredt ud på for mange forskellige platforme uden helt at opnå den lovede eller ønskede effekt, kan PR med garanti skabe opmærksomhed, som slår reklame på troværdighed og relevans med flere længder.

Læs mere

Jeg har arbejdet for et nordisk livsstils PR-bureau med mode-, design- og livstilsprodukter. Derudover har jeg arbejdet med PR for dæk-, film- og feriebrancen og for tiden arbejder jeg for lys- og høreapparatbranchen. Jeg ved, hvordan man kommer i landsdækkende, regionale og lokale medier, i fagmedierne og hvis nyheden er god og lander på det rigtige tidspunkt, hvordan man kommer i tv!

Reklame skaber opmærksomhed. PR skaber troværdighed.

 

Arbejdsgange i et PR-oplæg

  • Møde som munder ud i vurdering af nuværende pressestrategi og resultater.
  • Udarbejdelse af pressestrategi via research og interview af relevante interessenter.
  • Medieplan med fagmedier, landsdækkende dagblade, ugeblade og magasiner samt tv. Indsalg af historier til medierne – landsdækkende, regionale og lokale redaktioner.
  • Presseevents lige fra idé udvikling til invitation, pressekits, eksekvering og opfølgning.
  • Evaluering efter event eller indsats.
  • Pressemeddelelser inklusiv research, interview(s), tekst og udsendelse – samt opfølgning.

ARTIKLER

Kan du lide at fortælle historier?

At stille dig op til en fest eller på en messe og fortælle historier med et budskab, så folk lytter efter og griner og græder på de rigtige tidspunkter.

Læs mere

Det kan jeg, men jeg gør mig også umage, og ved præcist, hvad jeg skal sige, og hvordan jeg skal krydre det med anekdoter. Mine mange Års arbejde med reklame, målgrupper, design, public relation samt medforfatter på en bog om livskvalitet har givet mig erfaringen og lysten til at skrive livsstilsartikler og holde foredrag om trends og tendenser.

Skal din virksomhed på messe ude i verden eller lancere nye livsstilsprodukter, så lad mig skrive artiklerne, lave PowerPoint præsentationer som oplæg til sælgermateriale og krydre det med foredrag for sælgere og kunder.

Lyder det interessant, så må du gerne se mine karakterer fra det seneste foredrag!

REKLAME

Uanset om I sælger på BtC eller BtB markedet...

… viser al erfaring, at enkel og gennemtænkt kommunikation har størst effekt. Det betyder, at vi skal vælge (det uvæsentlige) fra og vælge (det rigtige budskab) til. Det kræver erfaring og mod, og det tilbyder jeg at bidrage med via seniorerfaring fra nogle af landets dygtigste reklamebureauer.

Læs mere

Mine samarbejdspartnere og jeg skaber reklame, der sælger varen på følgende platforme:

  • Massekommunikation: Positionering, koncepter, annoncer, brochurer, tv-reklamer, infovideoer, websites og webbannere, Outdoor, POS materiale og ideer til sociale medier
  • Dialog markedsføring: Loyalitetsprogrammer, Direct mails, salgsbreve, konkurrencer
  • Sociale medier: Konkurrencer, loyalitetsprogrammer og ideer til events
  • Tekster: Alle kan skrive en tekst, men det er ikke alle, der kan få deres modtagere til at interessere sig for og læse teksten. Med over 20 års erfaring har jeg en god ide om, hvad der sælger bedst.

SOCIALE MEDIER

Vi skaber det rette indhold på de sociale medier...

… med det formål at engagere forbrugerne i dit brand. Det er tidskrævende at være synlig på de sociale medier og håndtere den nødvendige dialog. Men formår man at håndtere det, er det en dør til en verden, hvor forbrugerne elsker at blive inspireret og engagerede i ærlige brands. I sidste ende skal indsatsen naturligvis udmønte sig i øget salg.

Læs mere

Jeg har allieret mig med flere dygtige Content Management folk, som har den erfaring og tekniske indsigt, der skal til for at løfte opgaven med at gøre dig og din virksomhed synlig på de sociale medier. Jeg har primært arbejdet med Facebook mediet, men kan via samarbejdet også tilbyde løsninger til Twitter og Pinterest.

Forløbet i et samarbejde – helt kort

Først vurderer vi jeres nuværende indsats på de sociale kanaler og de problemstillinger og muligheder der er. Når vi er enige om problemstillingerne, jeres positionering og målgruppens opfattelse af jeres brand, udformer vi målsætninger og strategien og bruger alle værktøjerne i den store kommunikationsværktøjskasse til at opbygge en platform.

Uanset hvilke greb vi bruger, så gælder det om at få dit budskab og dit brand kommunikeret ud de rigtige steder, til de rigtige mennesker på den rigtige måde. Og når vi har udviklet en kampagne, følger vi den naturligvis tæt og rapporterer løbende via tracking værktøjerne.